Bad sen skog

Samla kraft o följde med till badhuset idag mellan 10.00-13.00.
13.30 skulle jag skjutsa pappa till för provtagning så jag droppa av vid 13.00 medans övriga bada vidare.
hur orkade dom ? Jag var helt slut 😂
 
Hundarna var ju hos pappa så tog hem dom i samband med att jag skjuta honom på provtagning som tog typ 5 min. 
Sprang in med grejerna tog på Phoenix sin ryggsäck sedan gick vi mot skogen. 



Det var underbart att få en tur i skogen med grabbarna ♥️
jätte skönt som avslut i skogen efter badhuset.
 

Älskar att det är ljusare ute nu längre än till 15.00
vilket är så himla skönt. 
#1 - - marianne:

Å vilken härlig skog du har att gå i, jag gillar när det är kringliga kuperade stigar, det är så bra träning för fötter, fotleder och balansen.

Svar: Visst är de underbart 😀😍Jag fullkomligt älskar de o hundarna får en annan energi också.

Zeke som är rätt känslig vart han sätter tassarna flyger fram över allt stock som Sten. 😂
Erika Pettersson