Skärp dig!

Jag som varit så duktig kom igång och rörde på mig bra och kände att jag blev piggare om dagarna och fick bättre sömn om nätterna! 
 
 
Sedan kom mycket i mellan och jag kände att jag fick prioritera bort saker jag kände hur stressen ökade och jag föll tillbaka i gammalt mönster 😥👎
jäkla stress de förstör så mycket men orken o tiden räcker inte alltid till.
 
Jag mår bättre när jag väljer röra på mig så jag måste ge mig iväg ut och idag jobbar man typiskt nog 26 timmars pass så imorgon får de blir skärpning. 😊
 
Sedan försöka göra ett upplägg för veckan.
har kort arbetsvecka men har massor in bokat på förmiddagarna. 
 
#1 - - Marianne:

Det är svårt att komma in i rutinerna med träning, särskilt när man jobbar oregelbundet, sen har du haft sjuk hund och allt som följer på det. För min del är det ju infektioner och sånt skit som gör att planeringen spricker.

Svar: Ja de är inte lätt o nu är jag dessutom förkyld 😥
Erika Pettersson

#2 - - Tilda:

Neej, har du slutat med bloggen? 😭 Saknar dina inlägg ju.. 😥

Svar: Tanken var inte att jag skulle sluta 🙈Utan bara kanske dra ner och skriva kanske 2-3 inlägg i veckan, men det tog visst tvärstopp och blev inga inlägg.
Jag loggar in dagligen, men är sjukt dålig på o behålla bloggen vid liv.

Jag får försöka bättra mig och börja skriva igen helt enkelt 😂
Erika Pettersson