Mår inte bra ☹️

Vakna i morse med sån helskottas huvudvärk bad oscar ta hundarna och ge dom frukost sen massera min nacke & axlar för jag är så förbaskat spänd.
Har bokat massage om 3 veckor med hjälp av vårt friskvårdsbidrag vi får varje år.
jag utnyttjar inte vår friskvård första året utnyttja jag 400kr av 1200kr sen hände de inte något mer. 😂🤦🏻‍♀️
Nu boka jag vilket var skönt.
Men tills dess får jag be oscar massera så spänningarna släpper.
 
Tog mig upp vid 10.00 o fick i mig frukost o kaffe, värktablett.
Tog en lång förmiddagspromenad med hundarna när huvudvärken släppt lite. 
solen var framme så kände att jag måste ut och njuta av vädret för de ska bli sämre väder i helgen! 
 
hundarna var så jäkla pigga medans jag gick där o bara öh knappt vaken men väl hemma även om de tog tid så mådde jag mycket bättre. ♥️

 



Mina vackra hundar 🐕 ♥️

 
 
Ännu en ledig dag och jag behöver de verkligen ♥️
I morgon kör jag igång min långa jobb helg denna vecka blev ju lite annorlunda för de är min tuffaste vecka men eftersom jag jobbade Måndag- Tisdag o fler timmar o schemat gjordes om så blev jag ledig även onsdag och torsdag är min normalt lediga dag.
 
I morgon börjar jag 1 timme senare också än normalt så himla skönt 🙂♥️


ska försöka hitta energi sen o laga lite matlådor osv. 

#1 - - FSHD Daniel:

Hoppas smärtan släpper och att du mår bättre snart :)

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson

#2 - - Jenniey Love:

Usch då, hoppas smärtan släpper snart. kramiz<3

Svar: Som tur är blev det bättre ☺️
Erika Pettersson

#3 - - Marianne:

Fin promenadväg!
Skönt att komma ut i solen, tror den hjälpte tabletterna ;)

Svar: Oja man ska njuta av solen varje dag den är framme 😀 man behöver solen
Erika Pettersson