Hejdå pärlan

Idag så fick lämnade vi tillbaka vår fina pärla
så otrolig skön bil att köra och den var inte mega stor men oj vad den ändå rymde saker.
Det känns tråkigt att behöva ta den ifrån syrran som fått ha haft sedan sen vi fick hämta vår nya, men sånt är livet hon kommer spana efter en egen de vet jag. 😉
kanske blir de en Hyundai för henne med i framtiden.
hon bor ju bra till så behovet av bil för att ta sig till jobbet finns ju inte.
 
Aja vi lämnade in den på stor rengöring kl 08.00 i morse så vi lämna in en fin bil och jag ska lätt lämna in våran i vår för tvätt där också. 

 Någon ny lycklig ägare väntar på att få köpa dig.
För er som söker bil så finns denna hyundai ix20 2016 modell inte gått så mycket bensin till salu pris vet jag inte för de pris vi skulle fått den för kanske den inte läggs ut för.
 
vi är mer än nöjda med vår turbo bil som är underbar 🚗♥️
den passar oss väldigt bra den är inte mycket större lite är den men den är underbar.
Har redan bestämt vad vi i framtiden ska ha för bil som nr 2. 😂


För övrigt mår jag sådär jag har kraftig sömnbrist och haft nu två veckor jag sovit riktigt dåligt och igår kände jag av de extremt mycket jag mådde inte bra och jag tänkte att jag skulle sovit tidigt igår, men Viktoria kom på eftermiddagen med bilen och stannade tills idag så hon sov över, oscar jobbade eftermiddag så vi la oss 23.50 och oscar kom 00.10
 
Så somna tidigt eller hur de blev film, massor snack, köka mat & godis framför film på tv efter vi gått med hundarna o jag kände äsch vi se filmen o så väntar jag på Oscar 😍

Sen idag var de upp tidigt lämnade in pärlan till hyundai. 
och sedan åkte Viktoria hem samtidigt som oscar åkte till jobbet så fick dom sällskap av varandra dom skulle ju åt samma håll.
 
Jag åkte hem fixa matlådor, lunch, vila och sedan var de dags o åka till pappa fö han fyller år idag så vi som var ledig drog dit på eftermiddagen o fika. 

Sen har jag lyckats pricka in promenader när det regnat som värst de regnar hela tiden men stundtals så värkte de verkligen. 
Men i morgon ska de visst komma snö ❄️ 
Kanske kommer vintern nu.