7e besöket

Tänk att vi kört detta rehab program nu 7 gånger känns som vi inte gjort annat, men i 5 veckor åkte jag en gång i veckan. 😏
de tog tid vill jag lova.
gick hemifrån ca 09.10 i morse landa hemma ca 12.00.
förvisso stanna vi o handla inför lite helgmys och sen en promenad väl hemma, men ändå.. 
 
Jaja fick köra långsammare till norsholm de var sån extrem dimma som tur lättade den av en hel del på hemvägen.
 
Varför ska Zeke behöva stå där utanför o få godis o jag här inne i vattnet för??🤔
 
 
Super duktig kille som vanligt ♥️
nu börjar vi även med klövjeväskan han har vant sig vid den och det är dags att lägga vikt i den så i en vecka 10 gram ris och 2-3 dagar en gång per sag sen utöka lite. 😊
intressant o se hur han musklar sig. 

vi fick även tips på ett godis som funkar för båda hundarna.
Phoneix är ju känslig mot kyckling och äter foder baserat på lax av märket specifi.
dom har även detta godis gjort på fisk 🐟 som är magert. 
25 godisbitar är en köttbulle och man delar dessa små godsaker i två delar till våra så sammanlagt 50 bitar så perfekt för Zeke som går upp i vikt av att se på godis och perfekt för Phoenix som inte tål allt. 😍👍
 
Blodpudding fick vi tips om också torka i ugnen och ha som festligare godis exempel när man går kurs, utställning osv så ska man ha något som hunden tycker är mer intressant än allt de runt omkring,
 
 köpte de idag och tänkte ha vid promenader när vi ska ut o försöka leta efter hundar att möta för då ska jag & godiset vara mer intressant än hunden som passerar. 🙌🏻😉
utmanning, men vi jobbar på! 
märks redan skillnad på Phoenix. 😀
 
 
#1 - - marianne:

Spännande med väskan! Blodpudding har jag hört andra som torkat och haft som godis till sina hundar.
Jag brukar ge blodpudding till hönsen ibland.

Svar: Vi hoppas att det kommer hjälpa honom att bygga muskler 😀
Erika Pettersson