Förändring?!

Jag tog tag i något som tyngt mig massor ett tag.
Detta med jobbet har varit en tyngd, en stress och nästan olidligt i perioder inte minst nu när sommaren närmar sig så kommer ångesten hur ska dom få ihop allt? 😓🤦🏻‍♀️
 
Jag pratade med facket i veckan och fick verkligen prata ur mig om hur jag mår och hur det varit har även skickat ett långt mejl till en av cheferna för oss inom p.ass
Även haft möte med min chef.
 
Nu tar dom bort alla andra ställen jag jobbat på och fokus blir på min arbetsplats jag jobbar ändå 100% och de är heltid.
jag känner att jag inte får tid hemma med hundarna och jag vill lägga mycket tid på dom, men även kunna göra saker på min lediga tid utan att känna att jag sätter hundarna åt sidan.
 
Visst är det fint med extra pengar oja men inte på bekostnad att jag knappt är hemma eller att min kropp knappt orkar längre.
 
Nu har jag iallafall pratat med facket och fått hjälp av dom så nu hoppas jag alla samtal, sms o allt lugnar ner sig och att jag kan börja ha telefon på ljud igen när hag är ledig utan att få
x antal samtal, sms eller annat. 
 
Jag har sagt att jag kan hoppa in extra på min arbetsplats om någon blir sjuk utan deraljer så är det den absolut bästa arbetsplatsen inom personlig assistent o de säger inte bara jag utan många fler. 
Här kan jag jobba extra men jag kan inte fara runt om en tok för de orkar man inte. 😓🤦🏻‍♀️
Punkt! 
Hittills har de varit lugnt en vecka nu 👍😍
#1 - - Marianne:

Det låter som ett bra beslut, hoppas det håller nu.

Svar: Hoppas deÄr helt slut efter o jobba mina två intensiva veckor sen vill man ha lite ledighet också. 😊
Erika Pettersson