Gott nytt år 🎉🥂

2019 har varit ett bra år i sin helhet.
🐶 Självklart har vi haft motgångar och den största motgång vi haft som tagit så mycket energi är ju Phoenix,s hälsa ❤️

Men de fick vi på rätt spår med hjälp av norsholms djursjukhus.

Utöver detta kan jag inte komma på några negativa saker.

Positiva saker är:
🏠 Ny lägenhet som vi fick nycklarna till mitten av januari och flyttade in 19 januari.
Den må vara dyr, men vi trivs så himla bra.
Både vi & hundarna.

🚗 Det blev visst ett bilköp också.
Vi hade ju bestämt att vi inte ville ha kvar den andra jag ville ha någon nyare modell och framför allt en kraftigare bil.
Och det blev en inte mycket större men framför allt det är turbo 😍🥳

🤑 På jobbfronten har det varit väldigt lugnt.
Jag har inte jobbat extra jag har fått tid att återhämta mig och mår riktigt jäkla bra nu.
Även om det kommer bakslag ibland med min utmattning, men ett lugnt jobb år har gjort sitt.
Avslutade 2019 med att besöka ett av mina tidigare jobb vilket har varit väldigt trevligt och roligt även om de innebar lite extra pass under julveckan.
Men jag trivs ju med att gå runt i måttliga mängder.

Har inga större mål under 2020
Fortsätta träna med hundarna för instruktör.
Jobba med Phoneix psyke och få honom att få mer självförtroende och bli tryggare i sig själv.

Försöka komma iväg på en resa vore kul om tid, ekonomin o hundvakt finns 😍
Målet är väl hösten 2020 när vi vill fira våra 30 års dagar..

Är glad & tacksam över 2019!

 
 till er alla ❤️
hoppas ni inte skjuter massor smällare o annat tråkigt med tanke på alla djur som mår dåligt.
 
Vi har Zeke som är väldigt skotträdd vilket alltid är en pärs varje nyår.
Vi måste alltid vara hemma kan inte resa bort / ha hundvakt inte gör de så mycket förvisso! 
men att behöva trycka i honom lugnade och gå ut en gång i timme. 19.00-22.00 för han ska få kissa ur sig bajsa gör han inte som tur är har han bajsat massor under dagen idag o fått lång promenad så han bör klara sig tills imorgon.
 
Men vi ger lugnande och tänder massor lampor, drar ner hemma, massor ljud igång.
telefoner, tv osv.
i år kommer vi stänga in oss på toaletten för där inne är det bäst ljudisolerat. 

I övrigt har vårg nyår hittills varit väldigt bra. 🥰
Vi har firat hemma med två av mina systrar, god mat, god efterrätt och syskonbarn såklart.
 
Nu siktar vi på ett bra 2020 🎉🥂
#1 - - Jenniey Love:

Kan tänka mig att många djur är livrädda för raketer för det är jag också. Jag vägrar nästan gå ut flera dagar innan och absolut inte på nyårsafton just pga raketerna som folk skjuter hejvilt.

Hoppas ni hade ett mysigt nyårsfirande trots raketerna, kramiz<3

Svar: Det gick bra hundarna överlevde eller Zeke överlevde 😀😍Men jag tycker inte de ska få skjuta upp raketer osv de händer massor olyckor man har läst massor, djur mår dåligt en del människor mår dåligt osv.
Finns massor annat man kan göra ju finns ingen ljusning med att skjuta raketer o smällare 😴🤦🏻‍♀️

Kram!!❤️
Erika Pettersson