Valborg

Vi firar inte valborg i år få Oscar jobbar.
Själv har jag tagit semester detta pass. 😊
Men trots semester var jag på utbildningen på morgonen/förmiddagen idag i jobbet då.
Då jag är ensam ansvarig i våran grupp om vårat schema, tidrapporter osv.
Lite svårt o förklara här, men de är allt som ska vidare till försäkringskassan. 
 
I vissa grupper är det två ansvariga och i vissa en och i vår grupp är enbart jag, men jag tycker de är kul så.
Lite skumt att gå när man har semester men egentligen ville jah bara vara ledig imorgon men tyvärr kan vi inte ha semester ett halvt pass utan då får man ta ett helt pass. 
Och jag hade inte komp så de räckte. 
 
Hade annars jobbat idag tills ikväll.
Tog med hundarna och åkte till jobbet och tog en fika med Emelie som jobbar för mig idag.
Lite skumt o åka dit kanske när man är ledig, men de var tråkigt o sitta ensam hemma.
 
Har även packat & fixat inför imorgon då de bär av redan
runt 6.45 till motala för utställning med grabbarna. 😍❤️
 
 
#1 - - Anita:

Lycka till med utställningen! :D