Shoppingdag 😁

Idag tog jag & Oscar lite ensamtid testade o lÀmna hundarna ensamma hos pappa för första gÄngen.
Phoneix har varit dÀr, men inte sÄ van Ànnu dÀrför kÀnde vi det Àr dags att börja nu o lÀmna honom dÀr utan oss.
Det gick jĂ€ttebra dom hade varit ute och han hade Ă€ven kommit till ro att sova. 😀
Jag Àr sÄ himla stolt över lillkillen han utvecklas sÄ fort.
 
Vi tog iallafall en dag till stan vi hade nÄgra stÀllen o besöka sÄ det blev in dÀr handla, ivÀg till nÀsta in dÀr
handla, ivÀg till nÀsta. 
 
Hööks blev vÄrt första stop.
DÀr ifrÄn kom ett vintertÀcke till Phoneix med.
BÀsta vintertÀcket för Zeke har ett likadant fast grönt och nu hade dom de enbart i svart lite synd ville ha samma fÀrg. 
 199kr sĂ„ rekommenderas.. 😀
 
Arken zoo blev ett stop dÀr ocksÄ.
Fast i stan vi brukar besöka den i FinspĂ„ng och jag kan tillĂ€gga att vi var pĂ„ arken i FinspĂ„ng ocksĂ„ innan. 😂
Men tyvĂ€rr hade dom slut pĂ„ hundmaten dom har nĂ€mligen 20% pĂ„ royal canin foder till och med imorgon sĂ„ Zekes foder fanns inte. 😓
sen hade vi glömt en rabatt lapp hemma sÄ vi struntade i de och tog arken o stan i stÀllet.
 
HÀr blev det hundmat till bÄda hundarna.
Phoneix Àter ju valpfoder sÄ dom mÄste ju Àta olika foder men bÄda Àter royal canin sen nÀr lillkillen vÀxt upp kan dom Àta samma.
 
HÀr hade dom Àven en rea lÄda dom har de hÀr med som vi spanat in men hittade inget sen i stan wow dÀr gick de inte stÄ i mot.
SĂ„ Zeke fick ett rukka regntĂ€ckeÂ đŸ€—
 Gav 349kr och det kostar egentligen 499kr.
SÄ ett sÄnt ska phoneix fÄ i en framtid ocksÄ.
 
Sen blev det ett stop pÄ stadium outlet som var den egentliga anledningen att vi skulle Äka in. 
min ascis skor har gĂ„tt sönder det sprack i tyget jag har vĂ€l inte varit sĂ„ rĂ€dd om dom sĂ„ ena gick sönder o bara mer & mer. 😓
SÄ det var högtid för nya dÄ.
I övrigt var dom i jÀttefint skick fortfarande, men aja.
Det skadar vÀl inte med nya och nu ska ni fÄ se fÀrgen!! 
 
 Nej dom Ă€r inte röda Àven om dom ser mer ut Ă„t det röda hĂ„ller men det Ă€r dom inte uta ljuset gör vĂ€l de, men erkĂ€nn visst Ă€r dom underbara. 😍
699kr normalpris 1400kr 
köper alltid samma modell sÄ ger 699-749kr för dom dÀr inne.
 
Jag fullkomligt Àlskar dessa skor.
MÄnga sÀger har du inte skor men vet ni hur mycket jag gÄr i mina skor? 
Dagligen anvÀnder jag skorna mÄnga gÄnger om dagen blir mÄnga mil i skorna om man tÀnker efter. 
sÄ nöjd hoppas jag inte lyckas ha hÄl pÄ dessa nu. 
 
Ha det bĂ€st! 😀
#1 - - Marianne:

Man ska ha mÄnga par skor och byta med sÄ du gör helt rÀtt, sen Àr skor fÀrskvara sÄ ibland ska man kanske hoppa över reahyllorna?!
NÀr jag sprang och trÀnade aerobics bytte jag skor titt som tÀtt, ett par löpskor bör man byta efter 100 mil, sas det dÄ. Vet inte vad som rekommenderas för walkingskor

Svar: Har hört de med de dĂ€r med 100 mil 😊Eftersom jag pronerar kraftigt behöver jag bra stöd.
MĂ€rks extremt tydligt om jag gĂ„r i mina nike air max dom Ă€r hemska för fötterna men snygga 😉😍
Men vĂ€rken sen usch 😓
Erika Pettersson