Onsdag..

Här är det verkligen världens sämsta uppdatering jag får ju skämmas. 😉
Men det händer minsann inte mycket om dagarna på gott och ont ganska skönt samtidigt som man börjar bli lätt uttråkad.

Idag har vi varit hos brorsan och fikat på förmiddagen.
Sedan följde lillsyrran med mig o hundarna hem medans hon pluggade så sov vovvarna o jag låg o läste rätt länge. 😊
 
skönt o bara slappa.
ikväll kom brorsan & pappa hit för lillsyrran skulle bjuda på mat jag & Oscar bjöd henne igår så idag fixa hon mat hos mig så då ville brorsan också komma. 
Oscar jobbar eftermiddag så stackaren missade maten, men nu har jag receptet så då kan jag fixa de åt honom någon dag.
 
Mitt älskade hjärta tar dett med ro att vara hos någon annan - tagen hos brorsan på förmiddagen. 
 
Phoenix lär sig av bästa Zeke och slog sig till ro inom en väldigt kort stund och tog sig en tupplur han också. 😀
 
Nu är klockan 19.30 hundarna & jag är ensamma tills Oscar kommer hem. 
Blir att slappa framför tvn och minst två varv ut till med Phoenix och ett med Zeke innan vi tar kväller helt.
 
#1 - - Marianne:

Ibland får bloggen hamna på undantag, inget konstigt eller fel med det...jag har knappt hunnit/orkat med min heller och det är ju ingen läxa vi gör så inget dåligt samvete nu...

Svar: 👍😀
Erika Pettersson