Hälsat på..

Idag har jag & Oscar varit på min fd arbetsplats med hundarna så mina kollegor fick hälsa på Phoneix och Zeke såklart men dom flesta har redan träffat Zeke innan och vet hur han är. 😀❤️
 
Nu ville dom ju träffa ny tillskottet Phoniex.
Så blev en vända till ambulernade gruppen som jag jobbade i förr mycket.
 
Sen efteråt blev det en sväng till min arbetsplats för dom där ville träffa lillkillen också såklart.
Mycket o fara runt men han tog det med ro.
Zeke är ju så trygg så han bidrar nog med de till Phoneix.
 
Just nu känner jag mig ganska taggad faktiskt att börja jobba igen fick ju lite info på jobbet om vad som händer och sker.
Efter 5 veckors semester så är man ju lite mer taggad och kanske har ork till o ta tag i saker. 😉
Är taggad & laddad!! 
 
 Bästa grabbarna sköter sig så bra. 😊