På jobbet..

Då var det dags att jobba helg igen.
Jag har inte jobbat en helg sedan 15 september. 🙈
Men jag la ju semestern så att jag började med mina två lugna veckor.
 
Detta är min tuffaste arbetsvecka men hittills har den inte känts så jobbig, men det var tungt att åka hemifrån idag.
Oscar sa en bra sak du tycker inte det är jobbigt att jobba du tycker det är jobbigt att åka hemifrån lite skilda saker.
O så är det ju jag vill gärna vara hemma med mina grabbar.
 
Men väl på jobbet känns det ju bra och man slappnar av.
Det värsta jag vet är att gå hemma och bara vänta på att klockan ska bli dags att åka. 😏
 
Så nu kör jag idag 12.30 tills 11.30 imorgon sen påt igen på  Söndag klockan 09.00 till Måndag kl 09.00. 😊
 
Det känns ändå skönt att vara igång o jobba igen även om man blivit van att vara hemma så är det roligt o träffa alla kollegor. 
Komma hemifrån lite och när jag kom hem onsdags så var det så mysigt o komma hem till hundarna och man kände en annan energi.
 
Man har hunnit sakna dom så
himla mycket och nu ska vi ju träna en hel del också så nu kommer man ju älska att komma hem med energi & glädje bara man sover bra på nätterna så.. 🤦🏻‍♀️
Men nu har vi fått en ny säng på jobbet så första natten i den sov jag bättre än någonsin på jobbet faktiskt. 
Aldrig kunnat sova så bra och slapp vakna med värk ifrån en säng som var över 10 år gammal.. 
 
 
#1 - - Marianne:

Vi har den tuffaste veckan samtidigt!
Hälsa Oskar att han fick in en tia där, för precis så är det ju, jag har inte tänkt så innan faktiskt. Jag gillar ju också mitt jobb men ibland tar det emot att åka dit

Svar: Då får vi peppa varandra dessa veckor 👌😄
Haha, de ska jag hälsa honom.
Mitt dygn på jobbet Fredag till lördag gick som en dans vart timmarna gog vägen vet jag tusan inte. 🙈

Nu bara ett långt kvar söndag till måndag.
Sen är det lördag till söndag nästa helg kvar med.
Erika Pettersson