Mår lite bättre!

Det löste sig fint imorse en kollega kom in vid 7.00 så jag fick gå hem. ❤️
Underbart o ha så snälla personer.
 
Efter att ha tagit igen massor sömn blev tyvärr en kräkning till hemma sen troligtvis för att jag var övermodig o drack en del vatten men jag var så tröstig.
 
Sen sovit nästan hela dagen så nu ikväll har jag fått i mig vätska i form av coca cola, senare framåt kvällen blev det blåbärssoppa och ännu senare två ljusa mackor och allt har fått stanna kvar.
 
Jag misstänker någon form av matförgiftning!
Av vad vet jag inte men jag är på benen för tidigt för att vara jag annars.
 
Iallafall är jag trött och medtagen, men kunnat ta ett bad och slappat. 😃
 
Oscar blev hemma idag också snäll som han är!
Han hämtade hem Zeke plus handla åt mig han är världens bästa som stannar hemma för o handla åt mig och servera mig saker.