Glad påsk 🐣

   Glad påsk 🐣
alla där ute 
 
Dagen började tidigt klockan 6.00 var de dags o skutta upp och de var inte kul eftersom jag gärna vill sova skapligt om man ska upp dagen efter, men efter gårdagens kväll tog de tid o somna uppe i varv.
Men får tillägga igen att kvällen har otroligt rolig. 😁
 
Jobb idag, men det var bara till 15.00 så blev hem, vila och ta det lugnt efteråt hade en kanon lugn jobb dag har gått som extra resurs utöver ordinarie på min kommande arbetsplats så glad över den. 😁
Mysig dag med kollega & brukare så vi tre åt påskmat tillsammans till lunch, mycket prat o trevligt.
 
Sen har vi firat lite påsk var bortbjudna ifrån 17.00 men jag blev så otroligt trött så vid 20.00 drog vi oss hemåt och nu ligger jag till sängs.
I morgon väntar jobb igen men så skönt för jag kör kvällspass imorgon så otroligt skönt. 
 
Nu går ögonen snart igen på mig så säger godnatt och återkommer nog framåt Mådnag med nytt inlägg för då är man ledig. 👍😊
#1 - - Marianne:

Det låter som du haft ett ganska avslappnat och skönt jobbpass ;)

Svar: Oja 😊Jag var ju utöver personal normalt är man ju ensam nu gjordes arbetet en ska göra blev gjort av två riktigt slappt 🤣
Erika Pettersson

#2 - - Wanderlust by Jona:

Glad påsk! :)

Svar: Tack detsamma 🐣
Erika Pettersson

#3 - - Anita:

Glad påsk även till er, hoppas ni haft mysiga påskdagar! :D

Svar: Tack detsamma 😊🐣
Erika Pettersson