Läkarbesök igen.

Är vi förvånade nej jag tror inte de, men jag ringde förra veckan för o söka vård för min rygg.
Har under mång år haft problem med ryggen av o till, men aldrig så här illa faktiskt.
Varje dag måste jag ta värktabletter, muskelavslappnade och så för o ens kunna jobba.
Jag som inte egentligen vill ta massor tabletter. 

Måste erkänna att jag har en bra läkare här nu det tog många år, men jag känner förtroende och framför allt allt han lyssnar på mig ja lite läser rätt läkaren lyssnar faktiskt. 🤣

Sökte för problem i ryggen och efter undersökningen idag så ska vi gå vidare med 
 
• levaxin dosen ev måste vi höja den mer
så provtagning på Fredag.
 
• sen ska jag få en tid till en dietist.
 
• Men dagens undersökning blev iallafall en kortison spruta i vänster höft.
Läkaren tror inte ryggen är själva problemet men han såg en tydlig svullnad över ryggen på vänster sida.
 
Men han tror det är inflammation i vänster höft ev
höger också där av ryggproblem så vi började i den änden o ganska omgånge släcktes värken och även ryggvärken. 😊