Shopping i stan 😍

Idag har vi varit ett helt gĂ€ng inne i stan, herregud! 😆
Blev lite rörigt, men jag Àr sÄ nöjd.
Vi var 11 stycken som Äkte in visst kan de vara roligt, mwn ocksÄ mÄnga o hÄlla reda pÄ.
 
Planen var att köpa höstskor det Àr dags nu de börjar bli kallt och ruggigt sÄ bÄde jag & Oscar behövde ett par.
 
Men blev lite mer inhandlat ocksÄ sÄklart.
‱ TvĂ„ par skor till mig ett par till Oscar 
han fÄr ta tvÄ par nÀsta gÄng om han hittar nÄgra annars köper han hellre pÄ XXL eller sÄ.
 
 ‱ Hittade en tunika pĂ„ ginatrico har köpt flera sĂ„na dĂ€rifrĂ„n och jag Ă€lskar dom.
 
‱ Hade rabatt pĂ„ hm pĂ„ passade pĂ„ o köpa fler leggings fast lĂ„nga inför hösten nu.
 
‱ Vi köpte Ă€ven ett reflexkoppel till Zeke pĂ„ hööks.
Perfekt nu nÀr man behöver synas Àven de var pÄ rea.
 
‱ Hundfoder och sĂ„klart en leksak pĂ„ arken.
kollade pÄ samma koppel dÀr men 299kr eller 103kr var ganska avgörande sÄ fick blir ifrÄn hööks.
ville inte betala 200kr mer för att de var av ett dyrare mÀrke.
 
 
Visar bild en annan dag nÀr jag ska anvÀnda tunikan.
kanake blir imorgon vi fĂ„r se annars blir de sĂ€kert pĂ„ mĂ„ndag. 😁
#1 - - Sophia :

Shoppa Ă€r kul. Om man har pengar đŸ™ˆđŸŒžâ€ïž

Svar: De Ă€r en fördel att ha pengar om man ska kunna shoppa 😂🙈Man fĂ„r jobba o Ă„ter jobba sĂ„ rullar de in pengar.
Erika Pettersson

#2 - - Tessochlex:

HĂ€rligt med lite shopping, hĂ€stskor behövs hĂ€r med 💕

Svar: Nej det Ă€r aldrig fel med lite shopping 😁LĂ€ngtar till Ullared om tvĂ„ mĂ„nader đŸŒș
Erika Pettersson