Torsdag 🙈

Ångesten igår höll i sig jag vill verkligen inte vara hemma ifrån jobbet även om man inte rår för att man får migrän.
Eller blir sjuk, men de kändes tungt.
 
Aja jag har varit otroligt pigg hela dagen iallafall så dagen på jobbet sprang iväg trots att man jobbade 8 timmar.
Blev även raka spåret till Mamma för idag var hon hundvakt åt Zeke vilket jag tror hon tyckte var roligt då hon sa flera gånger hur bra det gått och att han legat hos henne i soffan o sovit. 😉
 
Pappa skulle iväg idag så de är ju perfekt med andra alternativ. 😊
 
Eftersom Oscar jobbar kväll stannade jag & Zeke kvar efter en eftermiddagspromenad med Mamma & Sally.
Blev även pizza kvällen hos mamma rätt skönt att slippa sitta ensam hemma.
 
I morgon kör jag ett dagpass sen är jag ledig efter 15.30 och tre dagar framåt och Oscar är också ledig men fyra dagar så ska bli skönt o umgås! ❤️
#1 - - Marianne :

Så bra att Zeke har en reservdagmatte ;)

Åhh jag som tycker det är så skönt att vara ensam....

Svar: Haha åh ja Zeke är så omtyckt bland alla så alla vill ju ha hono. 🙈😂Får se hur kul de blir sen när man har en valp som springer ut med men alla valår är ju söt. 😍
Erika Pettersson