Ny vecka!

Ny vecka igen och vädret har vänt ifrån regn o åter regn till strålande sol och varmt ute. ☀️
 
Idag jobbar jag eftermiddagspass och då får man vara effektiv på förmiddagen i stället så blev att gå en promenad till centrum fram o tillbaka med Emam, barnen o hundarna så jag kunde hämta ett paket jag glömde i helgen.
 
Men tog 1,5 timme sammanlagt med lite ärenden där nere som man passar på o göra. 
hundarna har fått långpromenad och är nöjda, vi är nöbåda och jag lär få värk i knät men de var det värt! 
 
 
Fortsättning;
Blev att äta hos Emma efter jobbet, sen en kort cykeltur med Zeke vi gick ju 1,5 timmes promenad på förmiddagen så ville inte överanstränga honom!
 
Nu ikväll väl hemma så såg jag att tvättstugan var ledig så i stället för o tvätta imorgon så tog jag de ikväll i stället kommer inte vara klar förens lite före 22, men det är de väl värt! ☺️
 
Kan jag jobba imorgon sen slappa på kvällen slippa tänka på massor tvätt. Effektiv var de ja, men vissa dagar har man sån energi helt enkelt. 
#1 - - Camilla:

mämen vilka sötnosar =D

Svar: Visst är dom! Mosters finaste ❤️
Erika Pettersson