Ser mörkt ut!

Ett tag såg det ljust ut började sakta komma ur detta och började sakta bli gladare,piggare,matlusten hittade tillbaka, men ett ordentligt bakslag slog nu till!
 
Jag är dessutom expert på att trycka ner mig själv, se allt negativt och ha svårt o komma ur detta mörker igen!
Inte visste jag att det skulle ta så här hårt på mig att det tog slut mellan mig & D, men det har tagit så mycket hårdare än jag kunde föreställa mig och de känns ganska otäckt för man inser hur lite man vet om sig själv i såna här lägen.
 
Just nu ser det mörkt ut i min vardag, i min värld jag sover dåligt, drömmer om nätterna, vaknar med ångest och hjärtklappning.
 
Jag trodde verkligen det var på g åt rätt håll, men så slog det till igen hatar o vara deprimerad vill vara glad,pigg och må bra och sända ut massor glädje.
 
Men det är inte bara allt med D och att förhållandet tog slut som påverkar mig det är en del, men inte enbart de utan familjegrälet som uppstått påverkar mig nog minst lika mycket om inte liiiite mera då de pratar vi om oftare och de märks tydligt hur tufft allt blivit. 
 
Men allt detta påverkar mig mycket även saker som jag inte vill skriva om gällande D & mig, men har kurator möte på Måndag så längtar dit!
#1 - - Olivia:

sv. ja jag hoppas det :)

#2 - - Anna:

Det kommer att ta tid innan det vänder för dig och du måste ge det tid!!

För min del så mådde jag otroligt dåligt när jag och min exman separerade och vi blev särbo efter 24 år tillsammans. Första månaden gick jag ner 8 kg pga att jag varken kunde äta eller sova:( Går nog inte med ord att beskriva hur jobbigt det var! Jag hoppas att jag slipper vara med om något liknande igen!!

Efter en månad började jag min bearbetningsfas. Det var otroligt tungt och jobbigt det också! 7 månader senare...när vi tog beslutet att skiljas...då var jag "klar" så att säga och "släppte taget" om honom och gick vidare med mitt liv. Men det tog mig 7 månader av bearbetning att orka med och klara av att göra det!! Så det tar tid!!

Det är jättebra att du går till en kurator och får hjälp med hur du ska "gå vidare", ändra tänket och allt annat runt omkring. Det kommer att bli bättre och det kommer att lösa sig....men jag vet också av egen erfarenet att det inte känns så för dig nu men det det blir bättre...tro mig!! SKÖT OM DIG!! KRAM

Mvh Anna & Tabasco

Svar: Jo och jag har inte skrivit allt i inlägget heller, men det är inte enkelt när D vill ses igen och fortfarande älskar mig och saknar mig men vill inte att vi ska försöka igen o vill inte ha ett förhållande! 😢
Klart man hamnar i en jävlig sits då!
Erika Pettersson

#3 - - Anita:

Låter inge vidare alls... Unna dig något extra idag!! kramis

Svar: Nja det är ganska tufft just nu!👎😢Och då har jag ändå inte skrivit allt för jag vill inte berätta exakt allt sist jag gjorde de så blev det inte bra så kommer undvika de!

Men man får kämpa och åter kämpa.
Erika Pettersson