Sista boken

Ikväll öppnar jag sista boken av Sofie sarenbrants serie om Emma Sköld som finns ute just nu.
Jag vet inte om hon tänker släppa fler böcker i denna serie men jag hoppas iallafall att hon gör de. 😊
 
Lika så att Lars kepler & Emelie schepp släpper fler, men har en känsla av att kepler inte kommer med fler i den serien jag läst. 😭
Har god lust att läsa om sista kepler boken så de kanske jag gör.
 
Nu är det iallafall kväll och jag bara måste öppna sista boken o läsa lite trots lätt huvudvärk annars kommer jag inte somna alls.
 
Beställde hem tre nya böcker av Jonas moström.
Shit vad pengar jag lägger på böcker får börja gå till bibblan o låna för detta blir dyrt även om jag mesta dels köper billiga pocket.
Tycker de fungerar utmärkt med pocket böcker tar lite plats osv sedan är inbundna finare helt klart. ♥️

 
Denna fick bli i inbunden iallafall för den fanns inte i pocket. ♥️

 
#1 - - åsa:

det är ju intresse man har om man gillar läsa mycket
jag lägger också en hel del där men jag älskar o läsa


Svar: Så är det ju
Erika Pettersson