Massage + stan

Varit på massage idag jag utnyttjar sällan hela min friskvård, men det bör jag ju göra ibland!
Nu gick jag på massage idag på morgonen så tidigt upp o iväg.
Herregud, det var inte skönt för fem öre.
Men nu efteråt är jag varm i kroppen, yr, känner mig rörlig igen. 😂
 
Känns som jag kan röra mig iallafall. 
Hon sa att jag satt fast i ryggen och att de inte var konstigt att jag hade så fruktansvärt ont. 

Efteråt drog jag direkt till stan med syrran.
Skor stor på inköpslistan. 😉
Jag behövde vinterskor jag sliter skor o jag förstår bannemig inte hur jag kan göra de, men ah förvisso jag är ute mycket de är jag.🙂
 
 

Nöjd med dagens inköp.
fick med leggings & tights också för tanken var att jag skulle ha en klänning på julfesten med jobbet men nja!
de kommer bli byxor och en topp.. en fin topp. 😍🥰
det är om 2 veckor o de ska bli jätte roligt.