Ledig dag! 😍

Det blev en helt ledig dag trots allt. 😀😍
Vi avbokade mitt jobbpass jag och min kollega jag skulle ju jobbat ca 1,5-2 timmar lĂ„ter jĂ€tte konstigt men vi skulle ivĂ€g pĂ„ en grej tills jag vid lunch insĂ„g att det Ă€r studiedag idag. đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž

Vi kom överens om att skjuta upp detta sĂ„ jag fick avboka resan och fortsĂ€tta min lediga dag helt enkelt. 🙂
kan sÀga att de behövde jag har varit sÄ himla slut idag och inte gjort mÄnga knop hemma.

Har dÀr i mot kÀnt ett enormt sug för att fÄ frisk luft sÄ hundarna har fÄtt röra pÄ sig.
Vissa mediciner gör mig vÀldigt varm svettas sÄ jag bara mÄste ut, öppna fönster haha ja denna lÀgenhet Àr sÄ otroligt varm! 

Men de har varit lite sol idag sÄ de var bra o fÄ komma ut. 

 
Hundarna 🐕 stĂ„r i hĂ„rdtrĂ€ning kan man sĂ€ga.
Det gÄr framÄt och vi jobbar pÄ.
 
kan skriva mer nÄgon annan dag för nu Àr de bonde söker fru pÄ
tvn. 😀