Bullbak & bortbjudna

Jag & Oscar bestämde oss för att baka bullar på förmiddagen. 
fick låna syrrans hushållsassistent till hjälp så nu önskar jag mig en egen sån.😍🥰
 
Saffrans bullar med vanilj & vi fyllig och lite glasyr
samma bullar fast med vanilj & mandelmassa fyllning, pärslockef sen blev de glasyr över så hade på de på dom också. 
inte dom snyggaste bullarna men goda blev dom allt.
 
Sista plåten blev så sjukt snygga men hade redan fotat o lagt ut då men vet vad jag ska göra om nästa gång så dom blir snygga 🥰
för sista plåten blev så bra! 

Emma & Björn bjöd oss dit ikväll vi & pappa
vi nej bjudna på bakad potatis med valfri röra och vitlöksbröd 
vi tog med fika o dom bjöd på mat.
 

Resten av kvällen spenderas framför film o bara ta de lugnt ♥️
Vilket jag behöver. 
#1 - - Anita:

Bakad potatis alltså, MUMS :D

Svar: De är gott 😍
Erika Pettersson