Ingen röst..

Jag är så förbaskat hes detta är jätte jobbigt.
Nu jobbar jag endast Måndag till Tisdag denna vecka och jag ska kämpa mig igenom de passet.
Men tisdag morgon ska jag ringa vårdcentralen då jag aldrig blir frisk.
Jag har ingen röst ju kvar är ju som jag skrev väldigt hes och de är ett helskotta o prata rösten håller inte och hes heten blir värre. 

Sen har jag ju inte ro att slappna av så vi har kört grejer till lägenheten dagligen.
jag vet att jag blir inte frisk om jag anstränger kroppen så nu är de sträng vila ett par dagar som gäller inget bärande o köra grejer till lägenheten.
Lättare sagt än gjort dock man vill ju inget annat än att komma i ordning.
 
Men nu har alla tavlor hemma åkt ner och åkt iväg men det kommer ta ett tag innan dom kommer upp.
Har rensat ut en del hemma vi har ju en del kvar att köra, men de kommer vi köra i veckan.
Oscar jobbar förmiddgsvecka så planen är väl o köra ett lass efter han slutat jobbet iallafall på Onsdag.

Vi längtar så himla mycket efter att få komma in och bo där på riktigt. 😃
Ska bli så himla skönt och värmen fungerar de märks, haha.
9
Blommorna har fått flytta har endast fyra stycken kvar hemma hur dom ska få plats vet jag ine för detta stora blev ju rätt fullt redan, men kan nog trycka in två till där eller 😲
Ramarna ställde jag där tillfälligt bara ,emn tyckte dom gjorde sig fint där förvisso, men dom ska nog bort o vara i sovrummet.

Blir bra detta 😍
#1 - - Marianne:

Ja det är väl ingen idé att jag skäller på dej?! Suck!
Var det inte bara nån vecka sen du lovade att lyssna på mej och Oscar? Knasiga du

Svar: Ska faktiskt till vårdcentralen idag. 😉Fick en tid på eftermiddagen.
Erika Pettersson