Ge mig energi!

7 minusgrader ute fy attans idag ska det bli sol ☀️ 
Vi får se om den tittar fram då ska jag försöka vara ute så mycket som möjligt för jag behöver ljus just nu är less på
mörkret.
 
Men i morgon vänder de o blir 4 grader plus o regn.
kan de vända ifrån 7 minus till 4 plus på ett dygn? Eller mindre ? Konstigt.
Det kan väl få vara snö december ut efter nyår får de gärna försvinna o sedan bli ljust igen. 😀
 
Just nu har jag ingen energi den är verkligen som bortblåst.
Orkar knappt prata med folk verkligen inte umgås med
någon osv.
Vill mest vara ifred efter jobb osv för jobbet är man tvungen o ta sig igenom. 

Är glad att jag lyckats vända för jag är väldigt sällan sjukskriven nu för tiden jag är heller inte sjuk eller förkyld 😀
tror det har med o göra att jag började må så himla mycket bättre både fysiskt & psykiskt
 
Förutom nu då fast jag är mer energilös även mår dåligt
Är trött o vill mest sova men i övrigt är det ju riktigt bra. 😊
 
Hoppas energi vänder snart ❤️
#1 - - marianne:

Det har verkligen varit en mörk och seg November, men jag tror(hoppas) att det blir ljusare nu, solen har varit här ett par dagar så jag fick lite energi. Visst kan det vända fort, vi hade 2 plus en kväll och 6 minus på morgonen förra veckan.

Svar: Vädret är bra konstigt det är skönare med lite snö för de gör enormt stor skillnad så mycket ljusare utomhus 🥰
Erika Pettersson