Tillbaka på jobbet..

Egentligen borde jag vara hemma idag!
I tisdags & igår mådde jag rätt bra i natt blev det sämre igen började hosta som en tok, nässpray vill inte heller hjälpa.
 
Det trycker i skallen typ huvudvärk, men ändå inte för det bara trycker som om skallen är för full med något o vill lätta på trycket. 😯
 
Är ändå tillbaka på jobbet eftersom jag var tvungen o friskanmäla mig innan klockan 11.00 igår och då mådde jag ju bättre och tänkte att man sammanlagt 4 dagars jobb orkar jag. 
Har idag torsdag 12.30 till imorgon 9.30 så det är inte ens ett dygn sedan har jag mitt långa pass på Lördag 9.00-11.30 på Söndag. 
Jag kämpar på nu och hoppas på det bästa.
 
Finns så mycket jag skulle vilja skriva om, men samtidigt inte utan det kommer när det kommer. 😉
 
I övrigt är det rätt dött hos oss eftersom vi varit/är sjuka, jobbar mest, saker vi gjort vill jag inte blogga om ännu.
Saker jag gör hemma inte de heller och saker jag köpt nej! 
ni förstår längre fram.
 
Så därför är det stendött här tyvärr så blir det inget skrivande på några dagar har inget speciellt hänt som jag kan skriva om. 
 
Ska försöka ta o damma av kameran mer o mer men de är också halv tråkigt nu vet inte varför suget inte riktigt finns, men det blir säkert bättre de också. 😊
Zeke ska nog få ställa upp i helgen för nu är han nybadad o fin igen. 
 
Men blir nog tidigast söndag för Oscar behöver hjälpa till o hålla honom.
 
Älskar bilderna på finaste Zeke så man får ju aldrig för många 😉❤️
 
 Har förövrigt uppdaterad andra bloggen 😊
#1 - - marianne:

Jag vet! jag vet! jag vet!
😉😁

Svar: Ja du vet ju redan 😂🙈
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Jag har glömt inloggningen igen 😥

Svar: Skickar den på pm på Facebook 😊
Erika Pettersson