Ledig dag.. đŸ€—

Ledig dag đŸ€—
Skulle behöva en till efter idag för jag Àr sÄ trött i kroppen. 
Idag sÄ fick jag ett ryck o gÄ en lÀngre promenad och det kom ju nya reklamblad idag sÄ var lite jag ville handla pÄ Coop. 
 
Fick med Emma & tvillingarna sÄ gick vi till Pappa och lÀmnade av hundarna sedan handla vi lite innan vi gick till Pappa o fika.
BĂ„de hundar & barn fick bra motion eftersom det Ă€r cykelvĂ€g dit, inga bilar som kan dyka upp sĂ„ kan barnen springa bĂ€st dom vill. 😀
Sekunder innan vi gick ut vrÀckte regnet ner och sen vÀnta vi i trappen nÄgon minut sÄ slutade de o solen kom fram svÄrt vÀder. 
 
Oscar jobbar eftermiddagsvecka sÄ man Àr ensam hemma.
SĂ„ trĂ„kigt sĂ„ tur man har kort arbetsvecka. 😉
 
Min förkylning vill inte ge sig heller sÄ börjar bli dags o kontakta vÄrdcentralen för detta Àr ohÄllbart.
MĂ„dde riktigt dĂ„ligt pĂ„ jobbet i helgen och inte vĂ„gar man vara sjukskriven heller.. 😏
Eftersom jag inte har feber utan mest Àr orkeslös och trött vÀldigt trött hoppas iallafall det vÀnder.
Â