Serie 😁

Har sĂ„ himla lĂ€nge velat ha denna serie sĂ„g den för mĂ„nga Ă„r sedan och minns den som vĂ€ldigt bra. 😁
Hittade denna pÄ tradera för en mini summa.
Köpte den i helgen fick den idag otrolig snabbleverans ifrÄn sÀljaren.
 
Gissa om jag inte kommer vara rastlös ett tag framĂ„t. 😉
Ny bok och ny serie nu blir det svĂ„rt o vĂ€lja vad man ska göra nĂ€r man har ledig tid. 🙈
Men blir nog serien pÄ dagarna sedan boken pÄ kvÀllen. 
 
 
Denna kom ut 2005 sÄ det Àr ett tag sen. 
#1 - - Emma Engström:

Man kan verkligen fÄ till mÄnga bra köp pÄ Tradera! :D

Svar: Ja eller hur 😁😍Älskar o fynda och detta köp blev jag extra glad för.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne :

Har inte sett denna, men jag Àr ju egentligen ingen TV-mÀnniska sÄ kanske inte sÄ konstigt ;)
Tradera Àr bra, jag köpte en sprillans tubkikare för mindre Àn halva priset. Kronofogden brukar ha auktioner dÀr sÄ det var frÄn dem

Svar: Tradera Ă€r toppen 😊De enda jag tycker Ă€r jobbigt med mig sjĂ€lv Ă€r att jag glömmer annonser.
Trots pÄminnelse att det snart gÄr ut glömmer jag de.
TÀnker ofta Äh mÄste kolla / bjuda gör de om 1 min tre timmar senare inser jag att det Àr försent.
Åh jag lĂ€r mig aldrig av mitt misstag heller. đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïžđŸ™ˆ
Men ibland har man tur ocksÄ o lyckas.
Erika Pettersson