Inre stress.. đŸ€š

Har sÄn inre stress varje morgon & kvÀll pga behandlingen av Zekes ögon.
I morse och ikvĂ€ll gick det betydligt bĂ€ttre Ă€n förvĂ€ntat. ❀
 
Men trots de sÄ Àr de en stress sÄ fort man behandlat honom sÄ kÀnner jag puh vilken lÀttnad och kan andas ut tills kvÀllen kommer.
PÄ torsdag Àr han fÀrdig behandlad iallafall. 
Hans symptom Àr helt borta sÄ de Àr otroligt skönt.
Men ska fortsÀtta tills pÄ torsdag, men smittorisken Àr över.
 
 Finaste, sÄ skönt att ögonen lÀker fint.
SÄ hÀr tycker vi om ögoninflammation - blÀ! 
 
 
För övrigt har jag jobbat idag.
Trevlig dag varit till stan med brukare & kollega blev bĂ„de lunch och fika pĂ„ trevliga stĂ€llen. â˜ș
Super mysigt lite koll i affÀrer men jag hittade inget vettigt.
Har nyligen bestÀllt hem klÀder o sen hade jag inte ork att gÄ i provhytter o prova.
Men dagen försvann fort de Àr skönt de.
 
Nu ska jag ta sista promenaden med Zeke sedan bĂ€dda ner mig i sĂ€ngen. đŸ€—