Vi tackade..

Vi tackade ja till lägenheten igår. 😊
idag ringde hyresvärlden och pratade igenom det vi diskuterade igår för hon som visa lägenheten bestämmer ju inte helt o hållet.
 
Eftersom vi har tre månaders uppsägningstid på våran
gamla som sägs upp imorgon så var vi ju inte jätte sugna på att sitta med dubbla hyror i 3 månader, men har man inget val så. 
Men dom föreslog att vi skulle gå halva vägen var så 1,5 månad blir det med dubbla hyror.
Så januari betalar vi halva hyran för nya lägenheten och sen full hyra.
Vi blev jätte nöja med de så himla glad.
 
Så nu har jag suttit och försökt få folk o hjälpa till vid flytten och satt ett inflyttningsdatum så om ca 2 månader flyttar vi.
tiden kommer springa iväg.
 
 Här har ni köket vad jag förstod igår så ska det se ut så.
Hoppas jag inte missförstod bara, men jag vet att jag diskuterade bardisken/bänkskrivan där och den skulle gå ut en bra bit så jag frågade om man kunde ha två barstolar där så de blir som ett bord, ja. 😄
 
Sen fanns det inte mycket mer att säga den är som sagt under renovering.
Men vi är så taggade!! 🤗
#1 - - Marianne:

Härligt att flytta in i helt nyrenoverad lägenhet :)

Svar: Äntligen säger jag 😀Så otroligt glad
Erika Pettersson