Uppdaterat..

Min privata blogg är uppdaterad för er som har tillgång till den. ❤️
 
Idag har jag & hundarna varit på lunch hos Mamma.
Hon bjöd på pasta carbonara.
Så även mormor fick träffa Phoneix idag. 😊
 
Blev inte där så länge sen blev det hem
o bädda ner sig på soffan är trött och massa annat!
Mycket tankar som far igenom ens skalle, men vet ni jag är nog rikast av alla för jag har en sån underbar liten familj som består av Oscar, Zeke & Phoenix. 
 man behöver inte mycket mer i livet då för att vara rik 
 
I övrigt idag händer inte så mycket.
Ska väl ta det lugnt och längta efter att Oscar ska komma hem i natt.. 😏
Men allra mest längtar jag tills på lördag när vi har en hel dag tillsammans. ❤️
 
Jag växer & blir starkare som person för varje dag. 
Framför allt nu när jag mer & mer fokuserar på mig och min lilla familj.
 
känns som vi blivit ännu starkare och ännu mer som en familj tackvare lilla Phoneix.
den lilla familje växte och Zeke fick en älskade kompis. 
#1 - - Marianne:

Måste kolla efter lösen om jag hittar de;) annars säger jag till

Svar: 👍
Erika Pettersson