Problem med kommentarer?

Är det bara jag som har problem med kommentarer sedan blogg.se gjorde om? 🤔
Idag när jag ska kommentera en blogg oavsett om jag är inloggad på min egna eller inte måste jag skriva i namn, mejladress & bloggadress vilket gör att jah tyvärr inte ser era svar.
 
Så svarar jag inte tillbaka när ni svarat mig igen så vet ni varför oftast. 
Ibland kan det vara lathet också, men oftast svarar jag faktiskt igen o igen.
 
Men detta märks för jag vet inte om ni ser mina svar när jag svarar er? 😏
Har mejlat blogg.se får se om dom kan se vad felet är.
Det uppkom när dom gjorde om. 
#1 - - Marianne:

Jag vet inte riktigt hur du menar, jag upplever att allt har blivit sämre, en del är väl kanske vana.
Du får gärna dela med dej svaret, om du får något, från blogg.se

Svar: Förstår inte varför dom måste göra om när det fungerar bra 😓
Erika Pettersson