Gratis valp 🙈

IgĂ„r var Phoneix gratis đŸ™ˆđŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
Ensam hemma och han var minsann inte rolig han tuggar sönder allt jag tror faktiskt aldrig jag haft en valp som honom.
Men han Àr ju samtidigt sÄ otroligt charmig, glad & social, men tÄl inte att man inte fÄr göra som man vill.
Han har temperament undra hur han kommer bli som vuxen.
 
Han Àr en valp sÄ det har man ju i huvudet hela tiden klart en valp Àr sprallig, busig, förjÀvlig i mellan Ät.
IkvÀll har han varit likadan han blir övertrött, men Àr som ett barn kan inte bara sova en stund utan hÄller igÄng tills han somnar pÄ stÀllet.
 
Han biter pÄ allt framför allt pÄ vÄran soffa och det Àr svÄrt o plasta in o skydda den, men vi försöker fÄ honom att förstÄ att de man tugga pÄ Àr tuggben, koklövar och sÄnt inget annat.
 
Det Àr vÀl för tidigt för att tÀnderna ska slÀppa, men misstÀnker att de Àr nÄgot med dom för han har varit sÄ himla pÄ o tugga pÄ möbler, skÄpsluckor, allt! 
HĂ„rt som mjukt đŸ˜Ș
 
Det Àr inte bara en dans pÄ rosor att ha valp, men jag tror att ju Àldre han blir sÄ blir det bÀttre.
Zeke var lugnare som valp, men han Àr lugnare överlag.
Undra om Phoneix nĂ„gonsin kommer bli sÄ lugn som Zeke Ă€r. 😂
I morgon ska vi lÄta hundarna springa av sig ute eller i skogen sÄ dom fÄr jobba ordenligt.
 
 VÀxer gör han sÄ in i..
#1 - - Anonym:

Jag pudrar med vitpeppar nÀr jag har haft valp som biter pÄ saker den inte fÄ! DÄ brukar dom rygga undan i bland smakar dom Ä det Àr otÀck brukar dom tycka! VÀrt att prova kanske??

Svar: Tack för tipset!Ska absolut testa de pĂ„ soffan för den Ă€r rĂ€tt ny o man vill inte ha den förstörd 🙈😛
Erika Pettersson

#2 - - Iza:

Vet hur det Àr ! Har sjÀlv en 6 mÄnaders valp hemma, men det enda han bitit pÄ i möbelvÀg Àr köksbordet, och kanske en soffkudde. Men annars hÄller han sig till sina tuggben oftast. Eller .. hÀnder etc. Men det ordnar sig.
NU Àr vÄran lilla kille nykastrerad, sÄ hoppas det lugnar ner sig lite xD

Svar: OjdĂ„, men skönt samtidigt o höra att flera har hundar som biter pĂ„ allt. 🙈😂Jag har alltid tugg saker nere bra eller dĂ„ligt tĂ€nker jag.
Bra kanske för dÄ finns de alltid nÄgot o tugga pÄ, men samtidigt blir de ointressant för de finns hela riden pÄ golvet.

LĂ€gger jag undan benen en koklövarna som vi har nere hela tiden vĂ€cks ett större intresse nĂ€r jag ger de nĂ€r han tuggar pĂ„ saker. đŸ€”

VĂ„r lillkille Ă€r bara 13 veckor sĂ„ han Ă€r inte sĂ„ gammal Ă€nnu. 😀
Erika Pettersson