Bio kväll 😍

Idag ska vi gå och se nya Jurassic park fallen kingdom 👌
Både jag & Oscar tycker ju om jurassic park filmerna och jag gillade förra filmen riktigt mycket.
Ska bli kul att göra något ihop. ❤️
 
 Gillar ni jurassic park filmerna? 
 
Vi båda är så nöjda jag flög ur stolen vid ett tillfälle.
Attans vad rädd jag blev men filmen var kanon och vi båda hoppas på en uppföljare till denna det känns som om det borde komma en. 😎
#1 - - Marianne:

Jag gillar egentligen inte denna sorts film, det får inte vara FÖR mycket hitte-på.
Hoppas ni haft en trevlig kväll och filmen uppfyllde era förväntningar

Svar: Inte? Jag älskar dom. 😂😍Vi båda tyckte filmen var riktigt bra så nu håller vi tummarna för att det kommer en film till efter denna det känns som om de kommer en uppföljare.
Erika Pettersson