Redo för vintern.

Nu är vi redo för vintern ❄️👌
Nya vinterjackor införskaffades tidigt dom används flitigt.
Oscar har sin dagligen jag själv varierar en hel del beroende på vädret eftersom jag tycker nya jackan är något för varm vid plusgrader.
och har en tunnare vinterjacka som inte funkar vid minusgrader men funkar nu ett tag. 
 
Men skor är viktigt speciellt för min skadade fot.
den mår ju inte jättebra denna årstid bäst är vår/höst för då går jag i rätt skor, men vintern behöver man varma skor.
 
Nu bestämde jag att vi köper lite rejälare skor denna vinter kosta vad de kosta vill!
Blev grå/rosa till mig då jackan är grå. 😍
 
Till herr fanns bara svarta fast med lite reflex på men dom var riktigt snygga också fanns likadan till dam, men tänkte vi måste ha olika färger. 😊
 
 
Supernöjda är vi så nu kan vintern komma.
Mina fötter kommer palla de nu förhoppningsvis. 
#1 - - Lilly:

Åh, är de supervarma eller? Eller alltså, vilka var varmast? Behöver nya kängor men blörk på att leta haha

Svar: Dessa är exakt likadana fast ena är dam & andra herr 😊Men själva modellen o allt är likadant och om dom är varma o bra vet jag ännu inte.
Jag gick med mina inomhus igår och de blev snabbt svettigt om fötterna. 😉
En känsla säger mig att dom lär vara varma med fleccefodret inuti så.
Jag hoppas dom håller värme iallafall väldigt bra 😀
Dom var ganska stabila eftersom de är lite skaft o de gillar jag som har en fot som gärna viker sig svårt o använda ena foten 100% bra.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne :

Man måste ha riktiga vinterskor när man ska vara ute så mycket som man är när man har hund.
Jag har ju gått med stallkängor förut, men förra året köpte jag nya snyggare, med utfällbara brodd.

Svar: Ja jag kände att fasen vi köper bra skor. Mina fötter är ju så extremt känsliga så jag måste försöka vara rädd om dom.
Erika Pettersson