Nytt till oss đŸ€©

Vi Ă€r sĂ„ himla spontana, men livet blir nĂ„got roligare dĂ„. 😉
I gÄr pratade vi rÀtt mycket om att skaffa nya telefoner vi har nÄgot som heter Telenor change vilket gör att vi har rÀtt o byta telefoner efter ett Ärs tid.
Man byter in sin gamla telefon och kan ta ut en ny.
 
Planen idag var detta men vi byte aldrig in dom. 😉
Utan vi tog en slutfaktura pÄ bÄda och köpte loss vÄra iPhone 8 tvÄ stycken min vart sÄld idag direkt efter jag fÄtt min nya!
Oscars ska sĂ€ljas pĂ„ de sĂ€ttet fĂ„r vi in pengarna till slut fakturan + lite till som hamnar i vĂ„ran ficka. 😁
 
Smart va.. 
SĂ„ efter en lĂ„ng dag med mĂ„nga timmar i stan dĂ„ vi fick fara till olika butiker trots att vi ringde o frĂ„gade igĂ„r om de fanns i butik o dom sa ja sĂ„ fanns dom inte bara ringa runt och se vart de fanns .. 😮
 
Men medans vi vÀntade pÄ o fÄ svar i vilken butik i stan det fanns sÄ shoppa jag lite nya klÀder pÄta rea. 
 
Men med hem kom iallafall: 
2 stycken iPhone XS max en guld till mig och en silver till Oscar 
1 trÄdlös laddare 
1 presentkort pÄ 1000kr 
Samt nya skÀrmskydd till telefonerna 
Och tvÄ ideal of sweden skal 
bÄda till Oscar för dom hade inget som jag ville ha men jag lÄnar ett av hans tills vidare fÄr bestÀlla pÄ nÀtet. 
 
 
Har nu en as stor telefon vilket Ă€r ovant, men man vĂ€njer sig snart. 😀