Föreläsning via jobbet

Har varit på föreläsning via jobbet idag mellan 13.15-16.30.
Den handla om framför allt hur vi mår, stress, sammarbete inom arbetsgruppen, relationer. 
 
I grunden hur vi mår och saker vi kan göra för att förbättra vårt mående och minska stress.
I början var de jätte roligt många skratt och intressant.
Efter en paus runt 14.45-15.00 så blev det lång draget en del droppade av faktiskt mitt i.
 
Själv gick jag med en kollega och vi stannade hela tiden.
Intressant föreläsning, men som sagt lång draget de kunde varit lite kortare för man märkte att på slutet tyckte folk det var jobbigt.
 
Nu är jag skapligt trött i huvudet så längtar efter sängen.
Hann bara hem så skulle vi ha lägenhetsvisning också 🤦🏻‍♀️
Men de gick rätt fort Oscar var go och visa tvättstuga osv så jag bara fick vara en stund efteråt.
I morgon kommer en till men då får Oscar visa själv för jag jobbar.
Sen vet jag inte om en kommer på fredag eventuellt.
Dagen försvann och imorgon är det jobb dags igen, snark.. 😴
 
#1 - - marianne cargus:

Ett viktigt ämne, synd att föreläsaren inte kunde hålla intresset uppe hos er alla. men det är svårt att prata så det är fängslande under så många timmar, och det är svårt att hålla fokus när man är van att röra på sej när man jobbar


Svar: Jag tror vi skulle behövt något mer än vatten 😏Dom bjöd enbart på vatten inget kaffe eller tilltugg i pausen så energin nivån sjönk.
När man kom hem ville man bara ha något i sig.

Annars bra 😊
Erika Pettersson