Denna förbaskade stress!

Återigen är stressen tillbaka.. 😓🤦🏻‍♀️
Jag undrar om jag någonsin kommer kunna leva ett normalt liv.
Det känns som det alltid är något hela tiden.
Är det inte det ena så är er något annat.
 
Bråkar inte min familj så bråkar Oscars familj.
Jag ber iallafall folk som inte tillför något vettigt i mitt liv fara åt helvete rent utsagt.
 
Blir så less på att jag alltid ska ställa upp, finnas där för alla.
och sista tiden fick vi agera bank och det behövdes ett utbrott ifrån min sida för att de skulle lösa sig och idag tål jag inte människor som inte kan jobba för att få sin ekonomi bättre!
 
Det kanske är hårda ord och folk har det inte lätt, nej!
Men jag har också haft det svårt ekonomiskt klart man fått vända o vrida på kronorna ibland, ofta.
 
Men jag skaffa mig ett jobb och de ger mig ingen förmögenhet. 
Det är skit dåligt betalt rent utsagt, men jag har ett jobb och jag får in pengar varje månad så jag klarar mig.
 
Man måste kämpa för att livet ska bli bättre om det innebär att man får flytta och bo billigare så är det värt det för vem vill inte ha pengar så man överlever ? Eller mat på bordet ? 
 
Jag är bara tvungen o spy ur mig all skit jag bärt på innan vi kliver in på ett nytt år för 2019 ska bli ett helt fantastiskt år.
Hundarna ska tränas och på utställning förhoppningsvis fler än en.
 
Det är slut på snällheten jag är ingen bank, jag lånar inte ut pengar mer.
jag ställer inte upp på de jag inte känner för helt enkelt.
 
Jag har ett jobb att sköta som inte får misskötas något för jag riskerar inte att stå utan inkomst! 
 
Snälla låt 2019 bli bästa året med ny lägenhet och ett kanon bra liv. 
Och inga idioter i ens närhet 😉
#1 - - Marianne:

Men vad jobbigt, jag fortsätter tjata på dej, att du måste lära dej säga nej. Man måste få vara egoist om det hänger på ens mående.
Ni börjar iallafall nya året med bra förändring iom att ni flyttar till större som du drömt om.
Kram

Svar: Jag var så duktig där länge men nu har man fallit tillbaka liten det gamla 😓Men Oscar säger som du o ställer krav att nu får du tänka efter för jag orkar inte allt.
Jobbet suger ju energi ur en också. 🤨

Kram
Erika Pettersson

#2 - - Marianne :

Du är den viktigaste personen för att påverka ditt mående, och du måste välja att göra det som är bra för dej.
Lyssna på Oscar och mej nu....;)

Svar: Jag lovar o lyssna på er 😉♥️
Erika Pettersson