Dagarna går för fort!

Mina lediga dagar går alldeles för fort.
Det känns som det var nyligen jag jobbade min tuffa period och på måndag kör vi igen! 😓
Men tur i oturen har oscar semester hela nästa vecka och över nyår där så de underlättar ju att slippa skjutsa iväg hundarna. 😊
Det sparar mig massor med tid.
 
Men hoppas att morgondagen inte går lika fort som denna dag gjort.
Jag orkade ju inte handla hem allt igår så vi drog och handla lite mer idag och passade på o handla åt Pappa med så hundarna fick vara där en kort stund.
 
Ikväll gjorde vi god mat och hyrde filmen The Meg en film om hajar.
Se den om ni är lika fascinerade av hajar som mig. 😀
Dessutom är Jason statham med i den och han är en av mina favoriter.
 
Finns att hyra på sfanytime för 49kr i 48 timmar. 😊
#1 - - Marianne:

Det är så mycket som ska hinnas med på så kort tid!

Svar: Ja fy attans :(
Erika Pettersson