Outfits till helgen

Tanken i helgen är att använda mina nya vita byxor jag använt hittills en gång, men sen kommer vi till överdel till dom. 🙈
 
Har två oslagbara var en är med på bild och en inte för den kommer jag inte använda och de låter ju konstigt 😂
men jag har bestämt mig för att använda något av dom plagg som knappt är använda eller oanvända.
jag kan inte ha kläder med lapparna kvar o den finaste den har jag haft flera gånger så den känner dom flesta igen.
 
Här är tre av dom jag tänkt:
1: oslagbar använd 2 gånger tror jag innan.
men kanske för mörk, snygg kanske inte den bekvämaste då den inte har så mycket stretch i sig.
Men som sagt fin som tusan till dessa byxor.
 
2: Helt ny kom faktiskt hem idag.
Jag som älskar rosa och väldigt skön. 
 
3: Denna är så söt skarp rosa färg dessutom.
Använd en gång tidigare.
Skön o ha på sig  
 
Vilken tycker ni passar på en kryssning?
#1 - - Anne:

Tycker att alla tre är fina,men den mörka är dock min favorit,den är jättefin.

Svar: Den är många favorit o min med även om den inte är lika skön som dom andra två 😉Men lutar mer & mer åt första för den är oslagbar alltså så snygg!
Erika Pettersson

#2 - - Anonym:

Den första eller sista! Båda lika snygga 👍

Svar: Den första lutar de åt mer o mer 😀Kul att du gilla den sista också!!
Erika Pettersson

#3 - - Cecilia:

Jag gillar nummer två!

Svar: Den är jättefin 😊
Och helt ny så använder jag den inte på kvällen på kryss ingen blir det garanterat på vägen dit eller vägen hem.
Erika Pettersson

#4 - - Åsa Öberg:

jag tycker alla 3 är fina i tur ordning men gillar nog bäst 1:an

Svar: Jo dom är ju de, men 1an är topp av dom tre ändå. 😊
Erika Pettersson

#5 - - Marianne:

Oj, detta har jag missat!
Jag gillar också den första bäst, men jag är ju inte så mycket för rosa eller blommigt egentligen, så det är ju mitt tycke.
Hoppas ni har det roligt på kryssningen!

Svar: Det blev den första som vann och kryssningen var bra 😀Nu måste man hem o återhämta sig
Erika Pettersson