Bus & Lek ♥

Tog med kameran & Zeke och åkte iväg en sväng så han fick busa & leka av sig.
Uppe vid Pappa finns ett halv stort grönområde 
tyvärr inte inhängnat, men han har lekt där sen liten.
Nu var det ett tag sen eftersom värmen tagit så hårt på oss alla.

Att kasta boll och fota samtidigt var inte lätt. 😂
Men Zeke fick leka av sig och blev väldigt nöjd.
Älskar dagar då jag får vara hemma med honom och spendera massor tid.

 
Äntligen har vi fått väder så man kan tillbringa mycket mer tid utomhus.
Man behöver inte vara orolig för o gå på asfalten längre eftersom den inte bränner sönder hans tassar.
Man kan andas utomhus.

Jag är frusen och tycker inte om kyla, men just nu är de perfekt.
De är omkring 17-22 grader utomhus det är så skönt.
På nätterna blir de svalare så vi har inte haft ac på nu och har till o med fått stänga fönstren om nätterna.
Man sover så mycket skönare när det är svalt med!

Ännu har jag inte tröttnat & klagat på att de är svalt ute. 😉
#1 - - Marianne:

Som du vet älskar jag värmen, och jag vill inte höra ett pip om kyla av någon som klagat på denna underbart heta sommar 😉😆

Svar: Haha! Jag älskar kylan 😄Nu får man använda sina lite höstigare kläder 😀
Erika Pettersson