Bra service 👌

I förrgÄr ringde jag arken zoo för att be dom bestÀlla hem fÀrskfoder till zeke.
Han Àter en liten del fÀrskfoder vilket Àr toppen för de blandar vi med b-vitamin nÀr det behövs samt laxolja som Àr bra för leder, pÀls & hjÀrtat.
 
Men största delen av sina mÄl bestÄr av torrfoder.
Sedan sticker man ju till lite annat dĂ„ o dĂ„. 😉
 
Men jag tycker verkligen vi fĂ„r vĂ€rldens bĂ€sta service av arken nĂ€r jag ringde sa hon att jag har redan bestĂ€llt hem 12 burkar av det fodret jag tĂ€nkte pĂ„ er. 😍
sÄ det var bara att Äka ner igÄr och köpa.
 
Vi passade pÄ dÄ o leta efter födelsedagspresenter till Zeke som snart fyller Är och dom hade pÄ nÀtet erbjudande (stÄr i butik ocksÄ) men tydligen gÀllde de inte alla butiker? 
 
Men vi hade hittat tre betala för tvÄ pÄ olika saker som vi tidigare kikat pÄ. 
Nu fanns bara en sak hemma men sÄklart sÄ erbjöd hon sig o bestÀlla hem Ät oss och vi fÄr ena gratis pga att vi kunde ju annars valt o köpa via nÀtet men hon var inte skyldig o ge oss en sÄn deal. 
 
Men hon sa sjĂ€lvklart gör vi en deal pĂ„ de Ă€ndĂ„ för vi vĂ€rnar ju om vĂ„ra kunder. 😃
tycker de gör sÄ otroligt mycket hur personalen i en butik Àr. 
 
SÄ en present Àr köpt o dom andra tvÄ kommer nÀsta vecka.
 
Perfekta alla tre Àr aktiveringsleksaker sÄklart.
Ena fick han testa igĂ„r trots att han inte fyller Ă„r Ă€n, men han var nyfiken. 😉
kommer lĂ€gga upp hĂ€r nĂ€r alla Ă€r hemma o jag har bilden ifrĂ„n igĂ„r hemma I kameran sĂ„. 🙈
 
TĂ€nk snart fyller han Ă„r đŸ¶đŸ˜
#1 - - Angelica WĂ„hlin:

Vad skönt med bra service :D

Svar: Ja 😀
Erika Pettersson