Bokat đŸ›„

Yeah, Ă€ntligen Ă€r en kryssning bokad đŸ›„
vi kĂ€nde att vi ville Ă„ka ivĂ€g pĂ„ en mini semester snart igen och dĂ„ har vi pratat om en kryssning. 😁
perfekt o Äka ivÀg pÄ lagom tid o vara borta.
 
SĂ„ om ca 3 veckor Ă„ker vi.
Myspys det kommer nog bli skoj de tror jag nog.
 
BÄten vi ska Äka blev cinderella vi ville Äka en annan, men pga ÄldersgrÀns dÀr sÄ gick det inte.
Skönt att en annan har Ă„ldern inne för allt o inte behöver tĂ€nka pĂ„ sĂ„nt lĂ€ngre. 😉
 
men dÄ vi inte Äker ensamma sÄ fick vi ta hÀnsyn till dom andra, men tror det kommer o bli skoj.
 
Sen i november blir de ju dagsutflykt för mig iallafall Oscar ska stanna hemma för dĂ„ ska vi till Ullared igen. 😂
#1 - - Marianne:

Det blir nog trevligt om vĂ€dret hĂ„ller i sej, Ă€r det Finland eller Åland?
Jag kan tipsa om Åland för en semester pĂ„ land, sĂ„ otroligt vackert dĂ€r, vaccinera Zeke och skaffa pass sĂ„ kan han följa med.

Svar: Denna gĂ„ng blir de en mer partyresa sĂ„ Zeke fĂ„r stanna hemma o vila upp sig 😉Men han har det bra ju hemma hos pappa.

Det blir vĂ€l Åland ?
Åker med viking Line cinderella men frĂ„ga mig inte jag har sĂ„ jĂ€kla dĂ„lig koll. 😂🙈
Just nu ska det bara bli roligt o fÄ komma ivÀg framöver.
Erika Pettersson