Vårt nya hem

Så nu har jag satt mig vid datorn. 😍
Och ska äntligen visa er bilder på vårt nya hem igår fick vi nycklarna och snacka om att vi började köra grejer direkt.
Nästa helg kommer vi att bo här. ❤
 

Hall nummer 1 
Badrummet till vänster sen där flyttkartongen står där in är vårt sovrum och där inne är även dörren ut til våran altan? om man kan kalla de så.. :) 9


Hall nummer 2 ( eller vad man ska kalla de ) 
Vi hann köra dit mattor som ska ligga ut sig på golvet då dom blivit lite tokiga av att vara ihop rullade.
Sen ett skoskåp fick åka med allt som går köra i bilen och inte krävs släpkärra till kommer vi köra.
Och givetvis kartonger de tråkigast av allt.
Rosa mattan ska inte ligga där den fick vara där tillfälligt bara.

 
 Köksdelen, matsalsdelen 

Vardagsrummet som är allt i ett med kök & matsalsdelen


Här kommer soffor, tv och sånt stå.. svårt o föreställa sig innan allt är på plats, men jag kommer ge er bilder sen när allt står på plats också.

I hall nummer två kan ni se en dörr till vänster och där inne är en stor klädkammare denna.


Här kommer jag nog förvara mina kläder eftersom jag har en del och mer brukar de kunna bli ju mer utrymme man har. 😃

Gästrummet/datarummet eller Oscars rum som han vill att vi ska kalla de, haha!! 


Ganska litet, men de kommer få plats en gästsäng, ett databord, en tvbänk osv.
Mysigt litet rum för honom och gästerna som kommer o stanna kvar.


Vårat sovrum, hit kommer man direkt i första hallen ser man bilden med ytterdörren så står en flyttkartong där och där är dörren in till vårt sovrum. 

Stor garderob fick vi också jag älskar detta så mycket. 

Badrummet & tvättstuga
 
Jag missa o fota uteplatsen, men det är ingen uteplats med gräs som många missförsått för alla tror hundarna kommer kunna springa lösa, men nej de är en stor uteplats som en balkong men stor så där kommer vi kunna sitta o njuta ordenligt i sommar när vi köpt nya möbler dit.
Fotar den så fort som möjligt. 

Kommer ha gångavstånd till skogen, men även bra område där hundarna kan leka av sig.