Packa & rensa..

Packa & rensa har kvällen bestått av.
Egentligen skrek kroppen ifrån gårdagen & dagen dom två dagar har gjort mig så förbaskat stressad..
Alltid är det något som händer och sker, men jag valde faktiskt att backa och vara egostisk jag måste tänka på mig själv och min hälsa i första hand.

Ska jag alltid göra som andra tycker då blir jag snart sjukskriven ifrån jobbet igen.
Just nu är det fokus på..
•Att orka jobba såklart denna vecka jobbar jag endast tisdag till onsdag, så skönt..
Packa och fortsätta rensa på skärp som ska slängas.
•Förhoppningsvis påbörjas flytten denna vecka så vi kan köra dit massor kartonger som står färdig packade sedan börja med möbler.

Idag har jag gått en riktig långpromenad med hundarna Phoenix hängde på, men kändes lite stressad när vi kom hem sen somna han frågan är om det blev en aning för mycket för honom..mitt fel!
Jag ville bara ut o få frisk luft, men sen piggna han på sig efter sömn
Valpar ska ju man vara försiktig med o motionera för tidigt innan 1år ska man hålla dom rätt lugna, ta promenader, men inte direkt motion. 
Vi har börjat nu o utöka längre & längre faktiskt och han är duktig han hänger på och dom springer lösa så pass ofta också så dom får röra på sig fritt nästan dagligen (paus där vid nyår dock) 

Igår kväll så la sig Zeke i en av hundbäddarna vi har i sovrummet vi har varsin, men de delar. 
Första gången phoenix väljer o hoppa ner o sova på golvet i bädden med Zeke normalt vill zeke vara i fred han sover hos oss en stund i sängen sen bädden eller golvet blir fort varmt för dom i sängen med all päls o täcken omkring dom.

så Zeke föredrar de svala golvet/bädden.
nu sov phoenix där med ifrån  23.30-05.30 jätteduktig.
mer plats för oss i sängen, haha..

På tal om sängen klockan är snart 22.00 jag ska nog bädda ner mig för kroppen är trött och huvudet också och imorgon väntas personalmöte i 2 timmar och sen börjar jag jobba direkt efter de.