Nya skal

Jag hade en fin samling med ideal of sweden skal till min förra telefon, men dom har jag fått sälja av en hel del av.
Nu köpte vi några nya i och med att vi fick presentkort på mediamark men ett skal kostar 299kr eller 399kr 😳
 
Nu kom dom två jag längtat efter sedan jag hämtade nya telefonen eftersom jag haft en del mönster jag valde jag något jag inte haft tidigare de är så fint. 🦋
 
 Plånbokeskal fick bli denna modell nu och jag är mer än nöjd varför har jag inte köpt de tidigare? 🙈
dom jag haft har varit så klumpiga. 
Sen de otroligt fina magnetskalet. 🦋♥️
 
För övrigt jobbar jag helg sen har jag två väldigt lugna veckor framför mig.
Men har ju flytten i stället o ta i tur med så lugnt o lugnt blir det kanske inte. 😉
#1 - - Marianne:

Hur ofta växlar du mellan skalen?
Och varför?

Svar: Blir oftast ett vår/sommar skal och ett höst/vinterskal innan nu hade jag ju typ 5-6 skal plus plånbokeskal jag älskar ju o matcha o ibland matcha man med kläder ;)många ljus blommiga sommartid sen övergick man till mörkare på vintern.

Växlar för att jag tycker de är kul och roligt med nya motiv på telefonen :D
är ju lite galen i att köpa mycket saker ;)
Erika Pettersson