Första natten

Första natten i nya lägenheten avklarad och både jag & hundarna har sovit kanonbra medans Oscar sovit sämre. 
Kanske lite för nytt och spännande ännu o de har varit en stressig vecka. 
 
 Skulle skrivit detta inlägg på förmiddagen började skriva de, men stängde ner och sen var de kört och dagen har sprungit i väg. 
 
Vi har tömt gamla lägenheten på skärp idag så inte hunnit göra så mycket i nya lägenheten men vi sa vi tar en paus.
Oscar tvättar idag och jag tar hand om disken som uppstått under dagen. 
 
I morgon har jag tagit semester så tanken är att jag ska fokusera mycket på lägenheten vi har ju inte packat upp alla kläder ännu eftersom jag körde hit de mesta i Fredags.
De är väl kläderna som ska packa upp annars är de mesta redan uppe bara tavlor, en spegel osv 
Är nöjd med att vi hunnit så pass mycket som vi faktiskt gjort. 
 
Ska se om jag orkar göra lite mer senare ikväll. 
Vi tog en promenad i skogen med hundarna de var något för mörkt dock så lite läskigt var de allt. 
 
Hundarna fick träning båda älskar verkligen skogen o hela galna att springa runt o nosa.
Är så nöjd att ha skogen så nära nu bor vi ju inte mitt i smeten längre utan mer på sidan av och där av har skogen nära och de kommer vara perfekt för hundarna och oss. 
 
Roligt o hoppa upp o ner på stenar, snurra runt osv. 
 
Nu är vi iallafall äntligen på plats och jag längtar så tills vi köper nya möbler men allt har sin tid man är ju inte miljonär direkt. 🙈🤣
#1 - - Marianne:

Vad mysigt med skogen så nära, det är rena medicinen att tillbringa tid i en skog

Svar: Ja de känns lite konstigt ifrån o ha bott i smeten till detta man önskar vi bott här när Phoenix kom till oss men nu har vi skogen nära.Har en liten skog precis utanför dörren typ man kan gå o träna lite, leka lite osv med hundarna sen en större lite längre bort några minuters gångavstånd.

Jätte skönt o så roligt för hundarna också 😊
Erika Pettersson