Farmen är tillbaka

Varföf skrev jag inget inlägg när jag satt vid datorn förut för. 🙈
Skrev värsta inlägget och sen har jag blivit utloggad ifrån bloggen och loggar in och mer äm halva texten blev inte sparad..
 
Därför orkar inte jag skriva om allt igen utan låter er få mer uppdatering imorgon klockan är mycket och min kropp behöver sömn. 😴
 
För övrigt har farmen börjat igen ett av mina absoluta favorit program följer ni farmen?
Varför i hela fridens namn söker man och hoppar på tåget att vara med på farmen om man längtar hem och hoppar av efter 2 dagar? 😑
 
den platsen kunde ju någon roligare person fått nu har två hoppat av den andra har jag mer förståelse för hon verkade få extrema sår på benen som inte såg alls bra ut!! 
men ändå de var också lite skumt o tidigt avhopp. 
 
Jag har ingen favorit direkt ännu men får se.
både jag & Oscar bara älskar farmen. 😂
 
Som sagt håll ut ska blogga mer och bättre o mer via datorn så de går smidigare trots ny stor telefon. 
men ska försöka fota o visa hur lägenheten förvandlas till ett hem också så ni får se. 😊
 
godnatt
#1 - - marianne:

Det är nog svårt att föreställa sej hur det ska bli när man söker, men jag förstår att det måste kännas surt för de som sökt och inte fått plats.
Jag följer inte farmen.

såg bilder från lägenheten på fb, det ser jättefint ut, jag gillar det sänkte taket över själva köksdelen..

Svar: jag älskar vår nya lägenhet den är så underbar :D
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Det är ju dessutom så häftigt att flytta in i helt nyrenoverat, allt är så rent och fräscht.
Jag flyttade in i nybyggt en gång...det var si så där, men denna jag bor i nu var relativt nyrenoverad, familjen som bott här hade bara gjort det ca 4-5 månader som evakuering då deras länga brann.

Svar: Ja de är smått overkligt att vi fått chansen att få denna lägenhet den är så fin. 😍😀
Erika Pettersson