Beställt nya glasögon

Idag vart det en ledig dag ifrån allt, men självklart var vi i lägenheten ändå. 😉
Oscar skulle försöka få igång internet, men lyckades inte och jag orkade inte vara kvar o fixa mer var trött så vi gav upp och tar de imorgon i stället.
 
Vi åkte nämligen till stan redan 9.15 för vi hade bokat synundersökning båda två på synoptik.
Det var dag o ta tag i de och nu är det gjort, men dyrt alltså.. 
Ändå fick vi 50% på kompletta bågar men ett nödvändigt ont.
 
 
Jag valde något jah aldrig trodde jag skulle välja nämligen pilot glasögon med kopparfärg fanns i guld, silver & svart också, men både jag och hon som jobbade där tyckte dessa även Oscar sa wow ja!! 
 
Även Oscar hittade ett par så himla snygga men också något annorlunda som han inte haft innan 🤗
kul o våga lite faktiskt.
 
om 2-3 veckor får vi dom ska bli skönt att få nya! 
#1 - - Marianne:

Svårt med glasögon men härligt att ni hittade till er båda.
Jag provade ett par snygga i onsdags, det dumma är att jag inte behöver nya än...men funderar på att köpa ändå och få ett par att byta med...hmm

Svar: Det är alltid kul o förnya sig så varför inte 😉👌
Erika Pettersson