Återgå till vardagen

Då är det dags att återgå till vardagen igen. 
Oscar jobbar som vanligt själv tog jag semester idag ansökte om de tidigt. 
kände att jag inte kommer orka o flytta under lördagen, fixa de sista i gamla lägenheten på söndagen sen inte har någon återhämtning dag. 
 
Idag skulle bli min återhämtning dag, men tror ni inte de gått i ett?
Skjutsade iväg Oscar till bussen han pendlar ju som ni kanske vet.
Han blev försenad då dom ringde och sa att vårt internet är igång så han skulle fixa med de innan han drog iväg.
 
så otroligt skönt o ha internet vi fick klara oss två dagar utan de gick jättebra men hade de gått mer hade man nog börjat klaga. 
 
Tog en härlig långpromenad efter de med hundarna jag känner till området väl men inte dom. 
Så utforska lite för dom.
 
Sen skulle jag göra lite ärenden.
• posta paket
• lämna nyckeln till städfirman som ska städa våran lägenhet  
• skjutsa hem Björn 
 
Nu ikväll blev de ytligare en tur med bilen då syrran ville bli hämtad ca 21.30 efter jobbet då hon skulle lämna bilen vid en verkstad. 
 
Behöver jag ens nämna att jag är skapligt trött just nu.
men blir hem snart en sista promenad med hundarn, duscha och gå och lägga sig. 👌😀
 
I morgon återgår jag till arbetet och detta är min tunga vecka men tog ju semester idag så lite lättare blev den ju. 
 
Grabbarna verkar ändå ha kommit till ro skapligt Zeke har lite svårt för o att komma till ro.
 
Phoneix behöver ju fortfarande ut några gånger extra per dag vet inte hur många mer än Zeke behöver de är så olika ifrån dag till dag, men Zeke tillåter sig inte o bli lämnad ensam inne men de kommer.
 
Jag känner Zeke och minns hur han var när vi flyttade hemifrån de tog tid och de måste få ta tid. 
Sen blir han trygg 😊
Han är en sån hund och de är många som kan tycka att man ska vara mer bestämd o tuffare men lämnar vi honom inne blir han mer skärrad och de skadar mer än gör nytta.
 
Han har börjat sova på andra ställen idag hitta jag honom i sovrummet medans jag laga mat i köket och de är en bit ifrån så han börjar känna sig tryggare o våga lämna vår sida. ❤️
 
Dock stannar Zeke inne om någon av oss är hemma men visar ett missnöje att jag skulle följt med men de är träning o bra o göra så
när någon av oss är hemma. 
 
Han var likadan förr o de släppte effer ett tag så jag tror han bor in sig här med snart 😀
#1 - - Marianne:

Man känner sej helt borta utan Internet hehe

Svar: Lördag - söndag gick bra de fanns så mycket att göra så man hann liksom inte med annat och sen har vi internet i telefonerna, men klart nu när man fått internet så känner man jag skulle inte klarat många dagar till utan. 😂
Erika Pettersson

#2 - - http://siliiins.blogg.se:

Charmig bild!! :)

Svar: Tack 😉
Erika Pettersson